Wednesday, January 19, 2011

Kusut~

Saya rasa sangat kusut hari ni... Awal paginya tak berapa kusutlah, tetapi petang yang membuatkan saya kusut..

Macam-macam perkara berlaku hari ni.

Ingin sekali diri ini mencari kedamaian,, tetapi dimanakah kedamaian itu..?
Oh, kedamaian itu haruslah dengan cara mengingati Allah..
Bermohon kepada Allah agar hati ini tenang..

Ya Allah,
Berikanlah kedamaian kepadaku,
Sesungguhnya hambamu ini sedang berada dalam keadaan kacau..

Saya rasakan seperti tidak disayangi...
Sedangkan saya sayang semua orang...
Saya ambil berat tentang semua orang...
Tetapi, saya rasa tak ada yang sayang pada saya...
Ingin sekali saya menangis sepuasnya..
Hati saya sakit...seringkali saya dipinggirkan...
Saya tidak tahu cara hendak membuatkan semua orang sayang pada saya...

No comments: